pannikotti

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

PANIK!

Av Sanna - 17 november 2012 12:57

Hello, dear readers!


För några dagar sedan kollade jag på det här videoklippet.

Som många kanske vet nämns RedTube där... Dum som jag är tror jag att hemsidan inte finns och söker på "www . redtube . com"

DEN FINNS! AHH PANIK! PORRSIDA!! AHHHRHHRUVHJVRKGV!

Men det är inte det jag får panik av!

För det här är ju skolans dator och de kommer att kolla vilka hemsidor jag har varit inne på! :(

Jag har rensat historiken minst 1000 gånger, men jag är rädd att de kollar på något annat sätt! :(

VAD AM I SUPPOSED TO DO?! (jag är så förtvivlad att jag skriver frågor på engelska!!!)


Ha en bra helg, och gå INTE in på RedTube om ni har en elevdator...

 
 
Fjompen

Fjompen

17 november 2012 14:17

Förlåt, jag skrattar inte åt dig och det är verkligen synd det som hände dig (även om jag inte tror att de kommer att kolla upp det, det brukar finnas för många elever i en skola för att man ska kolla igenom varenda ens historik), men jag blev helt förvånad när du skrev att du inte visste vad Redtube var xD Nu är du kanske lite för ung för att ha snack om porrsidor i din skola, men man hör ju nästan på namnet att det är en porrsida.
Oroa dig inte, visa dem bara den här videon och säg att du inte visste vad det var om någon nu råkar få veta det. x3

http://fjompen.bloggplatsen.se

Sanna

17 november 2012 14:25

Hmm, du har nog rätt... Fast det är bara högstadiet som har "egna" datorer och det är bara 8 högstadieklasser i min skola...

Varför skulle jag veta vad Redtube var? Jag brukar inte kolla porr...

 
Fjompen

Fjompen

17 november 2012 15:12

Herregud, Sanna, jag kollar väl inte på porr heller xD Jag sa inte att alla som vet vad RedTube är kollar på porr. Det är bara det att det finns en sak som heter killar och de brukar skryta om att de håller på och blir könsmogna genom att visa upp sin kunskap om porrsidor i skolan (prata om dem alltså).
Killarna i min klass brukade skämta om RedTube och jag fick själv reda på att det var en porrsida från en tjejkompis, själv har jag aldrig varit ens i närheten av den xD
Jag säger bara att eftersom det tydligen är en ganska känd porrsida så "borde" (använder det lite löst här, för ingen borde veta vad en porrsida är) de flesta i högstadiet veta vad det är xD

http://fjompen.bloggplatsen.se

Sanna

17 november 2012 22:24

Hahahaha jag menade inte så! :D

Och egentligen går jag ju inte i högstadiet. Det är bara min skola (tror jag) som räknar sexan till högstadiet. Fast nu vet jag! :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 19 september 2013 15:08

Hej kottar! Det har gått en månad sedan jag skrev sist. Men det har varit en skön månad. Klassen har lärt känna varann ganska bra, och vi har inte alltför många läxor. Idag hade vi friluftsdag, med orientering och brännboll. Linnéa och jag lyckades...

Av Sanna - 19 augusti 2013 20:06

Hej kottar! Idag började jag i en ny skola, med en ny klass! :) Det var sjukt pirrigt i början, för jag kände INGEN och jag kunde typ 4 namn... Men sen gick det ändå ganska bra, för när jag gick hem hade jag sju nya kompisar! :) Det är visserligen...

:(

Av Sanna - 13 augusti 2013 10:33

Hej kottar! Jag vet att jag sa att jag skulle skriva om nåt som hände den 7, fast jag har liksom glömt bort bloggen och var det var jag skulle skriva om... Så ni får läsa om nåt annat! Det är så att KP hade en teckningstävling, som gick ut på att...

Av Sanna - 8 augusti 2013 00:50

Hej kottar! Just nu ligger jag i sängen och vrider mig. Brorsan snackar högt med kompisar på skype, så jag kan inte sova. Jag tänkte att det kunde vara lägligt att vända tillbaka dygnet såhär inför skolstarten. Idag har jag varit med kompisar och b...

Av Sanna - 5 augusti 2013 19:25

Hej kottar! Nu var det grymt längesedan jag var inne på en dator, men idag bröt jag uppehållet. Det var ju nämligen så att jag var tvungen att lämna in skolans dator, så jag har inte haft en på hela sommarlovet... Men ikväll lånar jag mammas! ^^ ...

   

Hej!

Jag är en glad göteborgare på 13 år. Jag gillar kaffe, att dansa och att rita/teckna! :) Dessutom är jag kär i massa awesome saker som mustascher och enhörningar! :D

UNICORN POWER 4EVER! <3

 

    Mer om mig hittar du HÄR 

       Checka min novellblogg

                --> HÄR <--

           

       Kaffe, kaffe, kaffe!   

Undrar du nåt?

39 besvarade frågor

RÖSTA! ^.^

Bästa fikat?
 Muffins ^.^
 Gifflar ^.^
 Chocolate Chip Cookies ^.^
 Kladdkaka ^.^
 Sockerkaka ^.^
 ALLT! ^.^
 Annat... v.v

Chatta med mig! :)

Kategorier

Senaste inläggen






Ovido - Quiz & Flashcards